آموزش نرم افزار های مختلف

0
تخفیف!

چیت Minecraft

99,000 تومان

قابلیت های چیت Minecraft

چیت این بازی بسیار قابلیت های متنوعی دارد و قابلیت های آن شامل : شامل kill aura ، cheast aura ، Mine speed ، X-Ray ، Nuker ، Bow aimbot ، free camera و… میشود.

آموزش نصب و فعال سازی چیت در فایل چیت وجود دارد که بعد از خرید و دانلود دریافت میکنید.

شناسه محصول: minc دسته: ,

توضیحات

معرفی بازی

چیت Minecraft : ماینکرفت یک بازی ویدئویی ساخت و بنا با عناصر ماجراجویی و خلاقیت است که توسط موجنگ ای‌بی‌جی توسعه داده شده است. در این بازی، شما به دنیایی بلوکی و سه‌بعدی منتقل می‌شوید که می‌توانید در آن به ساخت و ترکیب اجسام، جستجوی منابع، مبارزه با هیولاها و انجام ماموریت‌های مختلف بپردازید. همچنین، مهمترین نکته در ماینکرفت، خلاقیت بی‌پایانی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد دنیای خود را به صورت دلخواه شخصی‌سازی کنند. از ایجاد ساختمان‌های بزرگ تا طراحی دستگاه‌ها و مکانیزم‌های مختلف، این بازی فرصت‌های بی‌پایانی برای خلاقیت را فراهم می‌کند.

ماینکرفت در دسته‌بندی بازی‌های بلوکی و سندباکس (sandbox) قرار می‌گیرد، به این معنا که شما در یک دنیای باز با امکانات بی‌نهایت قرار دارید و می‌توانید بر اساس خلاقیت خود به انجام فعالیت‌های مختلف بپردازید. دنیای بازی از بلوک‌های کوچک ساخته شده است که می‌توانید آن‌ها را جمع‌آوری و با آن‌ها اقدام به ساخت و ترکیب مختلف کنید.

در ماینکرفت، دو حالت اصلی وجود دارد: حالت بازی تک‌نفره (Singleplayer) و حالت بازی چندنفره (Multiplayer). در حالت تک‌نفره، می‌توانید به تنهایی در دنیایی ماجراجویی کنید و به جستجوی منابع، ساختمان‌ها و ماجراجویی‌های مختلف بپردازید. در حالت چندنفره، می‌توانید به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان ارتباط برقرار کرده و در دنیای مشترکی با هم بازی کنید.

ماینکرفت با توجه به تنوع منابع، موجودیت‌ها و مکانیزم‌های مختلف، به شما اجازه می‌دهد تا به نحوه خودتان بازی کنید. می‌توانید مزرعه کشاورزی ایجاد کنید، معدن‌کاری برای استخراج مواد معدنی انجام دهید، در آرامش شهرها و روستاها زندگی کنید یا حتی به ماجراجویی در دنیای زیرزمینی و معابر تاریک بپردازید.

در طول بازی، مواجهه با هیولاها و موجودات خطرناک نیز جزء تجربه‌های شما خواهد بود. برای مقابله با آن‌ها باید ابزارها، تجهیزات و سلاح‌های مختلفی را تولید و بهبود بخشید.

در کل، ماینکرفت یک دنیای وسیع و پرمختنی است که بازیکنان می‌توانند در آن به تخیل و خلاقیت خود پرداخته و تجربه‌های منحصربه‌فردی را ایجاد کنند.

معرفی چیت Minecraft

چیت این بازی بسیار قابلیت های متنوعی دارد و قابلیت های آن شامل : شامل kill aura ، cheast aura ، Mine speed ، X-Ray ، Nuker ، Bow aimbot ، free camera و… میشود.

این چیت در سرور های Minezone ، MadCraft ، CaspianMC تست شده و در اکثر سرور ها کار میکند

در فایل چیت نسخه جاوا و همچنین نسخه بدراک قرار گرفته شده و تمامی کاربران میتوانند آنرا فعال کنند نسخه های چیت شامل

  • کاربران PC جاوا
  • کاربران PC بدراک
  • کاربران کنسول پلی استیشن
  • کاربران کنسول ایکس باکس
  • کاربران اندروید

 

اجرای چیت در کامپیوتر و کنسول

شما میتوانید چیت را هم برای کامپیوتر و هم برای کنسول اجرا کنید ، فایل های هردو در فایل چیت همراه با آموزش قرار گرفته اند.

آموزش نصب

در فایل محصول آموزش فعال کردن این چیت وجود دارد. شما میتوانید این چیت را برای کنسول هم نیز فعال کنید و آموزش در فایل قرار گرفته

آنتی چیت

بازی دارای آنتی چیت است و بروز شده ، سیستم بازی نمیتواند آنرا تشخیص دهد.

 

 

 

 

اینستاگرام گیم ورس

چیت Apex Legends

توضیحات تکمیلی

سلامتی بی نهایت – Infinite Health

با فعال سازی این قابلیت دیگر نمیمیرید و تعداد قلب شما کم نمیشود و همچنین نیاز به غذا و… ندارید.

تیر بی نهیات برای کمان – Infinite Arrow

با فعال سازی این قابلیت تیر های شما در کمان نامحدود شده و کم نمیشود.

ضریب تخریب فوق العاده – Super Damage

با فعال شدن این ویژگی فرقی نمیکند با کدام صلاح یا بدون صلاح ضربه وارد میکنید ، میتوانید دمیج و آسیب زیادی به هرچیزی که میخواهید وارد کنید.

انتخاب سرعت بازی – Set Game Speed

با انتخاب سرعت بازی ، شما میتوانید آنرا نرمال کرده و یا سرعت ببخشید که در صورتی که افزایش بدید ، سرعت کاراکتر شما و همچنین دنیای آن زیاد میشود ، شب و روز سریعتر فرا میرسد و حیوانات داخل بازی هم دارای سرعت میشوند.

تلپورت – Teleport

با این قابلیت در هر مکانی که بخاهید بازی شما را تلپورت کرده و بدون اطلاف وقت و حرکت خاصی به آن مکان میبرد.

افزایش سرعت در گذاشتن بلاک – FastBuild

با این ویژگی بسیار سریعتر میتوانید بلاک های بازی را قرار دهید.

جلو گیری از سقوط – NoFall

در این ویژگی شما سقوطی نمیکنید اگر از پرتگاهی خارج شده و زیر شما خالش شود ، میتوانید در مواقع حساس به پرتگاه بازگردید.

روشن شدن تمامی مکان ها – NightVision

این امکان دید شما را افزایش داده و بسیار به شما کمک میکند ، در این امکان مکان های تاریک در شب و یا غار ها در تمام طول روز و شب کاملا روشن هستند و میتوانید بدون مشکل در آنها به گشت و گذار بروید.

روی اب ماندن اتوماتیک و همیشگی – Dulphin

با این قابلیت وارد آب نمیشوید و میتوانید روی آب راه رفته و حتی بدویید.

انتخاب بهترین ابزار برای کندن بلاک مورد نظر – AutoTool

این ویژگی به شما بهترین ابزار برای بلاک موردنظر شما را میدهد که میتوانید بدون توجه کسی استفاده کنید ، برای مثال میخواهید درخت بازی را قطع کنید به شما ابزاری داده میشود که سریعتر آنرا انجام دهید و اگر میخواهید به دنبال طلا در زیر زمین باشید به شما ابزاری دیگر میدهد.

دیدن از داخل بلاک ها – Xray

شما میتوانید از داخل بلاک ها کاملا بیرون را دیده و اگر آیتم خاصی را میخواستید بردارید.

پرواز با سرعت خیلی زیاد – Flight

میتوانید مانند حالت کریتیو در نقشه پرواز کنید اما این ویژگی این کار را برای شما مثل داشتن بال در بازی انجام میدهد و تنها سرعت شما را افزایش زیادی میدهد.

قابلیت های دیگر

و چندین قابلیت دیگر که بسیار به شما کمک میکند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چیت Minecraft”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *